1 Ocak 2011 Cumartesi

"Ben buradayım sevgili okuyucum, sen neredesin acaba?"


"Society, you're a crazy breed... I hope you're not lonely without me
Society, have mercy on me... I hope you're not angry if I disagree" *   


Ben de buradayım... Bu ay tutunamayanlardanım.  Yeni yıla Oğuz Atay ile başlıyorum ve onunla dolu bir ay beni bekliyor. Önce ayrıntılı bir incelemeyle başlıyorum, hemen ardından da Oğuz Atay külliyatını deviriyorum.


Yıldız Ecevit - "Ben Buradayım..." Oğuz Atay'ın Biyografik ve Kurmaca Dünyası
Oğuz Atay - Tutunamayanlar
Oğuz Atay - Tehlikeli Oyunlar
Oğuz Atay - Oyunlarla Yaşayanlar
Oğuz Atay - Korkuyu Beklerken
Oğuz Atay - Bir Bilim Adamının Romanı
Oğuz Atay - Günlük
Oğuz Atay - Eylembilim


* Eddie Vedder (Pearl Jam) - Society

7 yorum:

  1. Şahane bir ay olacak yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum Özgür... Mutlu yıllar tekrar :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bir süredir Oğuz Atay okumaları yapıyorum, şu an Yıldız Ecevit' in kitabını okuyorum. Çok iyi hazırlanmış bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Sindire sindire okuyorum; sonra tekrar Tutunamayanlar' ı Tehlikeli Oyunlar'ı okuyacağım. İyi okumalar.

    YanıtlaSil
  3. Harika bir ay olacagi kesin. Nasil ve ne cüretle yazacagimi bilmiyorum Oguz Atay ve kitaplari hakkinda ama deneyecegim.

    Ben de Yildiz Ecevit'in kitabiyla basladim bu aya. Size katiliyorum; bence de cok cok iyi hazirlanmis bir kitap. Kuru bir biyografi degil de, Oguz Atay'i, yarattigi kurmaca dünyada arayan, izini süren bir anlatim. 1-2 gün icinde yazacagim bu kitap hakkinda.

    YanıtlaSil
  4. Cok guzel bir yeni yil karsilamasi olacak desenize. Benim de okuyacaklarim listesinde var Ogus Atay"in Tutunamayanlari. Aslinda sizin yaptiginiz gibi tumden okumak gerek belki de. Takip ediyor olacagim yorumlarinizi. Sevgiler,

    http://hikayekirintilari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle öyle! Benim yeni yil hediyem bu ay...
    Tümden okumak, bir yazara yogunlasmak farkli bir deneyim oluyor, degisik tatlar aliyor insan.
    Oguz Atay'da böylesini hak ediyor kanimca.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Ben az önce Hakan Günday'ın AZ adlı kitabını bitirdim. Kitabın karakterlerinden birinin Oğuz Atay tutkunluğu var ve Oğuz Atay merakımı uyandıran bir değinim var hikayede. Hakan Günday'ın kitabında yer vermesinin de bir sebebi olmalı diye düşünüyorum. Yorumlarınız için Teşekkür etmek istedim. En yakın zamanda Oğuz Atay okumak istiyorum ben de.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Oguz Atay okumak benim icin harika bir deneyimdi. Mutlaka siz de onun dünyasina girin derim...

    Hakan Günday merak ettigim yazarlardan. Kütüphanemde 2 kitabi var sirasini bekleyen: Kinyas ve Kayra, bir de Pic.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails