31 Aralık 2013 Salı

Deniz oğlan

Başıboş bıraktım seni sevgili kütüphanem. Kitap oku(ya)mayınca yazacak bir şey olmuyor buraya haliyle.

Bir süredir günler pış pış yapmakla, pırt ve gak guk sesleriyle ve o seslere eşlik eden sevinç tezahüratlarıyla, alt değiştirmekle, gecenin bir yarısında bölünen uykularla, göz altlarında biriken halkalarla geçiyor. Zombilere dönüyorum gün içinde. O melek yüzün, koynumda soluk alıp verişin gözlerimin önüne gelince de Deniz oğlan, her şey silinip gidiyor...

2014 ile birlikte yeniden okumak ve yazmak dileğiyle... Hepinize mutlu, huzurlu ve bol kitaplı günler!


18 yorum:

  1. Aaaa tebrik ederim, benim oğlumda 2013 yılında merhaba dedi dünyaya, aramıza katıldı. Denize sağlıklı uzun bir ömür diliyorum. Hoşgelmiş. Mutlu sağlıklı bir yıl dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de tebrikler. Oğlunuzla birlikte mutlu ve uzun bir yaşam diliyorum.

      Sil
  2. Aman, ne tatlı! Sağlıklı, mutlu bir ömür dilerim bu güzel bebeğe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı olmasa camdan fırlatacağım kendisini zaten :) Şaka bir yana ufaklık gökkuşağımızı tamamladı. Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için.

      Sil
  3. Blogunu takip ediyorum, uzun zamandır yazmadığını görünce meraklanmıştım. Sebebini görünce bir gülümseme yayıldı ağzıma. Çok şahane bir okuyamama ve yazamama sebebiymiş ama bu.
    Dev mutluluklar sana ve ailene.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sebebe sığınıyorum zaten. Oku(ya)mamak kötü.
      Çok teşekkürler iyi dileklerin için.

      Sil
  4. çok sevimli maaşallah deniz oğlan.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. coook tebrik ederim :) umarim her sey yolunda gitmistir, melike'nin de sagligi yerindedir. cok da guzel, bizim deniz kizdan daha cok saci var, kiskandik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Görkem. Deniz kızı da çok tatlı, çok şeker. Biz de sizi tebrik ediyoruz.
      Doğum biraz uzun ve sancılıydı ama geçti gitti. Melike de iyi.
      Bol saçlı doğdu bizim ufaklık :) dökülmediler de...

      Sil
  6. Deniz oğlana bayıldım, çok tatlı maşallah. Tebrik ederim sizleri de. Allah analı babalı büyütsün inşallah. 2014 mutluluk ve huzur getirsin ailenize.

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkürler tebriğiniz ve iyi dilekleriniz için. Biz de harika bir 2014 diliyoruz size ve sevdiklerinize.

    YanıtlaSil
  8. Bu gidişle oklap kütüphanesi içerik değiştirip çocuk kitapları tanıtmaya başlamasın. Olur mu olur:)

    Tekrar tebrikler. Kırmızı hep çok yakışıyor erkek bebeklere, fotoğraftaki gibi. Mutlu seneler. Ne güzel bir yeni yıl hediyesi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur elbette :) Hatta olacak...

      Tekrar tesekkürler tebrigin icin. Ben de size mutlu bir 2014 diliyorum.
      Sevgiyle, Özgür

      Sil
  9. bol kitap okumalı seneler olsun ^^ En azından kitap okuyamamanın nedeni çok kıymetli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da bol okumali bir yil. Evet kendisi kiymetlimiz :)

      Sil
  10. Ben de uzun zamandır bloga giremiyordum, şöyle bir takip ettiklerime bakayım derken bir ufaklık gördüm :) Çok şeker... Şansı bol olsun, kitapları çok seven bir babası olduğu için çok şanslı zaten... Tebrik ederim, sevgilerimle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler tebriginiz ve iyi dilekleriniz icin... Sevgiler!

      Sil

Related Posts with Thumbnails